Po prostu: Życie

Temat: fotoradar w niemczech - zrobił zdjęcie, co dalej
cześć, koleżka się mnie pytał, ile zapłaci bo pojechał do Niemiec swoim samochodem i w piątek za miastem gdy było ograniczenie do 60 jechał 75 i fotoradar zrobił mu zdjęcie. wrócił...
Źródło: topranking.pl/1602/fotoradar,w,niemczech,zrobil,zdjecie,co,dalej.php



Temat: fotoradar w niemczech - zrobił zdjęcie, co dalej
Dnia Sun, 20 Feb 2005 17:56:46 +0100, pauser wystukał: koleżka się mnie pytał, ile zapłaci bo pojechał do Niemiec swoim samochodem i w piątek za miastem gdy było ograniczenie do 60 jechał 75 i fotoradar zrobił mu zdjęcie. wrócił już do Polski. Raczej nie przyjdzie, za wolno jechal:]
Źródło: topranking.pl/1602/fotoradar,w,niemczech,zrobil,zdjecie,co,dalej.php


Temat: fotoradar w niemczech - zrobił zdjęcie, co dalej
cześć, koleżka się mnie pytał, ile zapłaci bo pojechał do Niemiec swoim samochodem i w piątek za miastem gdy było ograniczenie do 60 jechał 75 i fotoradar zrobił mu zdjęcie....
Źródło: topranking.pl/1602/fotoradar,w,niemczech,zrobil,zdjecie,co,dalej.php


Temat: fotoradar w niemczech - zrobił zdjęcie, co dalej
pauser wrote: cześć, koleżka się mnie pytał, ile zapłaci bo pojechał do Niemiec swoim samochodem i w piątek za miastem gdy było ograniczenie do 60 jechał 75 i fotoradar zrobił...
Źródło: topranking.pl/1602/fotoradar,w,niemczech,zrobil,zdjecie,co,dalej.php


Temat: fotoradar w niemczech - zrobił zdjęcie, co dalej
novax wrote: pauser wrote: cześć, koleżka się mnie pytał, ile zapłaci bo pojechał do Niemiec swoim samochodem i w piątek za miastem gdy było ograniczenie do 60 jechał 75 i fotoradar...
Źródło: topranking.pl/1602/fotoradar,w,niemczech,zrobil,zdjecie,co,dalej.php


Temat: Czy zrobiłem dobrze?
Przepraszam ale nie moge sie powstrzymac :) Nie szkodzi, nie zaluj sobie. Powiem tylko, ze moje wnioski opieraja sie kilku laach spedzonych w Niemczech, a "nie tylko na jednym pobycie przejazdem". Co oczywiscie nie znaczy, ze Ci nie wierze. Gdyby nie glupota, nieodpowiedzialnosc, nieuwaga itd., to w Niemczech nie byloby w ogole wypadkow, a sa. Chodzilo mi o generalne wnioski typu-w Szwajcarii jest znak 50, to 50% jedzie 50, 20% 40, a 30% 52 km/h. W Niemczech raczej sie jedzie licznikowe 60 km/h, bo wiadomo, ze fotoradar przy tej predkosci raczej zdjecia nie zrobi. I na autostradach to samo. Jak jest 130 i dobre warunki drogowe, to malo kto nie jedzie 130, wszyscy raczej powyzej. pozdrawiam Krzysztof
Źródło: topranking.pl/1607/czy,zrobilem,dobrze.php


Temat: Czy zrobiłem dobrze?
On Tue, 4 Jun 2002 17:43:59 +0200,  Krzysztof Pujdak wrote: Chodzilo mi o generalne wnioski typu-w Szwajcarii jest znak 50, to 50% jedzie 50, 20% 40, a 30% 52 km/h. W Niemczech raczej sie jedzie licznikowe 60 km/h, bo wiadomo, ze fotoradar przy tej predkosci raczej zdjecia nie zrobi. I na autostradach to samo. Jak jest 130 i dobre warunki drogowe, to malo kto nie jedzie 130, wszyscy raczej powyzej. Ale 80% ponizej 160, bo za +30 kary sa juz za duze :-) A swoja droga - autostrada w remoncie, pasy zwezone, znak 80 ... i o dziwo wszyscy Niemcy tyle jada - wielokrotnie zaobserwowane .. J.
Źródło: topranking.pl/1607/czy,zrobilem,dobrze.php


Temat: Czy zrobiłem dobrze?
licznikowe 60 km/h, bo wiadomo, ze fotoradar przy tej predkosci raczej zdjecia nie zrobi. I na autostradach to samo. Jak jest 130 i dobre warunki drogowe, to malo kto nie jedzie 130, wszyscy raczej powyzej. Ale 80% ponizej 160, bo za +30 kary sa juz za duze :-) Dokladnie. za +30 jest Fahrverbot 1 Monat :-) A swoja droga - autostrada w remoncie, pasy zwezone, znak 80 ... i o dziwo wszyscy Niemcy tyle jada - wielokrotnie zaobserwowane .. Nic dziwnego, bo tam czesto stoja fotoradary ukryte w jakichs samochodach albo w krzakach :-) pzdr Krzysztof
Źródło: topranking.pl/1607/czy,zrobilem,dobrze.php


Temat: Fotoradar
Wyraznie widac ze to ty jechales??  Wypelnij na kogos z Niemiec, dokladny adres itp, takie zdjecia od razu trafiaja na bok i sa zapominane On 3 Wrz, 01:50, malpa <"switalaw(malpa)"@wp.plwrote: Witam. Dzis dostalem zdjecie z fotoradaru :) Oczywiscie ja fotce ograniczenie bylo do 70 a jechalem 100km Jaka kara mnie czeka?? Druga sprawa. Dostalem wezwanie tylko za bardzo nie wiem gdzie sie zgloscic czy do najbliższej komendy czy do miejsca gdzie mi zrobiono foto. Akurat zlapano mnie niedaleko mojego miejsca zamieszkania ale jest to juz zupełnie inna miejscowosc. Najlepsze jest to ze zlosic sie mam w ciagu 7 dni w godz od 9 do 14 a ja w tych godzinach pracuje Dodatkowo dostalem jakies papiery do wypelnienia i odeslania. Po co mam cos odsylac skoro musze sie zglosic?? Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1619/fotoradar.php


Temat: fotoradar, mandat i obcokrajowiec :)
Witam, Właśnie dostalem mandat od warszawskiej strazy wiejskiej za przekroczenie predkosci wraz ze zdjeciem. Predkosc 90kmph w terenie zabudowanym i 300PLN mandatu. Problem w tym, ze auto w tym czasie prowadzil szwagier, ktory jest Polakiem ale na stale mieszka w RFN, ja siedze na miejscu pasazera . Niestety na druku wyraznie zadaja podania osoby zamieszkalej w Polsce (co za bzdura, przeciez jestesmy w UE). Co z tym zrobic? Oczywiscie moge isc i powiedziec, ze pozwalilem prowadzic auto Polakowi mieszkajacymu w Niemczech, ale podobno nie wolno dawac prowadzic samochodu komus bez zameldowania w Polsce... Czy to prawda???? Problem wogole nie w tych 300PLN bo mi je szwagier odda ale w 6pkt karnych.... Poza tym jezeli sie nawet przyznam to czy nie przyczepia sie, ze na zdjeciu jest ktos zupelnie inny a ja siedze obok?? dzieki i pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1620/fotoradar,mandat,i,obcokrajowiec.php


Temat: niemcy - fotoradar mnie upolowal
czy ktos sie orientuje czy dostane fotke? i mandat?-tzn czy przysla do polski? a jak nie zaplace to bede mial problem z wjazdem do niemiec? auto ktorym jechalem  jest /w papierach/ wspolwlasnoscia ojca i moja. a bylo to tak: na autostradzie kolbaskowo-berlin, zrobili sobie polizei zwezenie drogi, i wylapywali tiry polskie, litewskie itp. i pewnie je przeszukiwali, bo stalo pelno strazy granicznej "zoll", a takze policja i smiglowiec. no i na zwezeniu , tam gdzie tiry zjezdzaly na plac wydzielony z remontowanego kawalka autostrady, tuz za wiaduktem stala sobie nieoznakowana astra, a na barierce ochronnej przymocowano fotoradarek. no i blysnal temu co jechal przede mna, mnie, i jeszcze paru pewnie z tylu, bo jadac jeden z drugim trudno nagle hamowac bo przeciez ktos w kufer moze wjechac..... a tak BTW: czy w tej sytuacji jakis antyradar z szerokim pasmem wylapywania /np uniden u737/ pomogl by mi w wykryciu wczesniejszym tego aparaciku? PS. jak dostane zdjecie to wrzuce na strone i poinformuje wszystkich o tym                                                                 pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1622/niemcy,fotoradar,mnie,upolowal.php


Temat: uwazajcie na fotoradary w Niemczech..
ku przestrodze.. jechalem dzis "autostrada" Kolbaskowo/Pommellen - Berlin. Ogranicznie do 120km/h, wiadomo malo kto respektuje. Dluga prosta, zadnych utrudnien, piekny dzien, slonce, suchy 'asfalt'. A tu co? Jadac troche ponad norme zauwazam blysk z prawej strony-wiadomo zrobiono mi zdjecie.Co dalej, okolo 2 km pozniej zaczynaja sie znaki z ograniczeniem predkosci do 50km/h i informacja o kontroli policyjnej, dalej nastepne znaki, w koncu ograniczenie do 20km/h zwezenie dwoch pasow ruchow do jednego i ogromne pole zatrzymanych samochodow, w tym tir! itp. Wielka niespodzienka. Mandaty od 50 Euro w gore, platne od reki.. Oj bolalo. Wiem ze fotoradary w niemczech i te rekawy do zatrzymywania aut 'na goraco' to normalka. Ale zeby na prostej drodze, zadnych 'Baustelle' itp, to sie nie spodziewalem. Ku przestrodze..
Źródło: topranking.pl/1628/uwazajcie,na,fotoradary,w,niemczech.php


Temat: Foto-radar.
"Leszek" <lec@mail.icpnet.plnapisał: Ale jest przepis mowiacy ze pojazd musi byc zabezpieczony przed niepowolanym uzyciem. Jest, ale w tej sytuacji własciciel odpowiada za ewentualne szkody pojazdem spowodowane, a my zastanawiamy się nad wykroczeniem i obowiazkiem wskazania ;-) Wg.ciebie wlasciciel takiego obowiazku nie posiada? Podejrzewam, że prawnie nie można go do tego zmusic, dlatego zaczepiłem akurat ten watek. Dobrze by było to ustalic, by...
Źródło: topranking.pl/1857/foto,radar.php


Temat: Czarne tablice
Gość portalu: radek napisał(a): > Kiedyś oglądałem fotki z fotoradaru, które przeznaczono do kasacji z powodu > białej plamy w miejscu rejestracji. > Co ty na to? To, ze albo sprzet...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,14850552,14850552,Czarne_tablice.html


Temat: mandat w niemczech
toudiii1 napisał: &#62; W tamtym roku byłem w niemczech, zrobiono mi zdjęcie ograniczenie 80, ja 100- &#62; 110 i mam pytanko w tym roku też jadę do niemiec jak mnie zatrzyma policja &#62; albo na granicy sprawdzą ile zapłace, kto wie. dzięki Bylo o tym na tym forum juz kilka razy,nic ci nie grozi.Policja w Niemczech nie ma mozliwosci wyegzekwowania kasy za mandat z fotoradaru,nie ma jakis przepisow wykonawczych,po prostu zdjecia cudzoziemcow przylapanych przez fotoradar laduja w koszu,tak samo jest ze zdjeciami obcokrajowcow "sfotografowanych" w Polsce.Byl tez program kiedys o tym na TVN,pokazywali wspolne patrole policyjne polsko-niemieckie w Zgorzelcu i powiedzieli jasno,pomimo ze wspolnie kontroluja tonie maja mozliwosci karania za przekroczenia rejstrowane przez fotoradary....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,22196328,22196328,mandat_w_niemczech.html


Temat: Fotoradar a mandat za predkość w Niemczech !!!!!!!
lew_ napisał: &#62; A ja podejrzewam ze wysla i polska policja i mw tym pomoze.Niemcy ktorzy sa &#62; blyskani w wloszech i gdzie indziej tez musza to placic a polska jest teraz &#62; juz w EU.za przekroczenie az o 40 km na godzine dopuszczalnej predkosci grozi &#62; &#62; w niemczech okolo 250 euro plus zostaje zabierane automatycznie prawo jazdy &#62; na 4 tygodnie plus punkty w kartotece.W lecie kiedy bardzo jasno swieci slonce &#62; &#62; flesza nie zauwazysz bo jest to flesz na podczerwien.Wiec nie mysl ze &#62; mozesz w niemczech tak jak w polsce bezkarnie przekraczac predkosc. A ja podejrzewam,ze jestes chory.Nic nie grozi dla wlasciciela samochodu na polskich tablicach ktoremu fotoradar zrobi zdjecie w Niemczech i odwrotnie.Takie fotki laduja w koszu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,25638832,25638832,Fotoradar_a_mandat_za_predkosc_w_Niemczech_.html


Temat: Jak uratowałem stówę i 8 punktów :)
Ale lapufkasz ma racje tak jest w Niemczech jesli fotoradar zrobi zdjecie to albo odpowiada wlasciciel samochodu albo wskazuje kto kierowal. Jest prosty sposob zakladasz czapke ,wasy okulary i nie ma mozliwosci zeby ciebie ktos rozpoznal, i kazdy jezdzi jak chce bo nic mu nie moga zrobic, bo sie nie przyzna ze to on a nie ma sposobu zebu mu to udowodnic. Proste i logiczne ,jesli tak jak pisal autor zaplacil tylko mniej i bez puktow to o czym to swiadczy?Bo albo jest winien i placi tyle ile nalezy albo jest niewinny i nie palci nic.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,38346137,38346137,Jak_uratowalem_stowe_i_8_punktow_.html


Temat: Mandant z videoradaru na terenie Niemiec
Mandant z videoradaru na terenie Niemiec Krótko jechałem w terenie zabudowanym w Niemczech 60 km/h Zapomniałosię, że jest ograniczenie do 50 km/h :). Nagle zrobiło sie jasno i fotoradar zrobił zdjęcie....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,510,41128033,41128033,Mandant_z_videoradaru_na_terenie_Niemiec.html


Temat: Kto kierował?
Kto kierował? Przy okazji nowej ustawy fotoradarowej wyskoczył problem, czy karać kierowcę, czy właściciela. Z jednej strony zasada domniemania niewinności, a z drugiej strony niemożność wyegzekwowania kary, jeśli właściciel się zaprze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,510,91759058,91759058,Kto_kierowal_.html


Temat: Nowe fotoradary czy tylko słupy?
cała prawda o fotoradarach 1. Jeśli wiesz że w jakimś miejscu jest fotoradar to jedziesz tak jak każą a później już nie 2. Jeśli nie wiedziałeś o fotoradarze i zrobił ci...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,25455309,25455309,Nowe_fotoradary_czy_tylko_slupy_.html


Temat: Stałe miejsca kontroli radarowych
jaki sens ma podawanie informacji, że stoja na przykład na Modlinskiej, która ma ilestam kilometrow długości, przeciez nie będę jechał pusta (czasami) trzypasmową ulicą 60 na godzinę, przydałoby sie wiećej szczegółów...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,484,6166923,6166923,Stale_miejsca_kontroli_radarowych.html